Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Καλή αρχή!

Καλή αρχή...! Αν και δεν ξέρω ακριβώς για ποιον λόγο δημιούργησα αυτό το μπλογκ. Ποια πηγαία ανάγκη με οδήγησε να μοιράζομαι δημόσια τις σκέψεις μου... Σίγουρα πάντως το θέμα αξίζει να ερευνηθεί.
Γιατί κάποιος να θέλει να δημοσιοποιούνται οι σκέψεις του? Είναι άραγε το ίντερνετ ο σωστός -ας πούμε- τρόπος να εκφράζεις θέσεις ή απόψεις? Αξίζει άραγε να διαβάζει κανείς τις απόψεις κάποιου, χωρίς την δυνατότητα αμεσης αντίδρασης σε αυτές, είτε θετικής ή αρνητικής?
Αυτό που έχω να ελπίσω πάντως, είναι ότι αυτός ο χώρος δεν θα αφιερωθεί στην ανταλλαγή δηκτικών σχολίων, αλλά σε μια προσπάθεια ανταλλαγής καλλιτεχνικών, επιστημονικών, πολιτικών, αθλητικών και γενικών σκέψεων πάνω στις προσλαμβάνουσες στις οποίες μοιραία βρισκόμαστε καθημερινά εκτεθειμένοι. Και ευτυχώς που είμαστε εκτεθειμένοι, διότι δοαφορετικά δεν θα είμασταν πολίτες.
Είμασι αρχάριος στην διαχείρηση blog, οπότε αν υπάρχει κάποιος εμπειρότερος από εμένα στην διαδικασία αυτή, παρακαλώ για την βοήθειά του.
Επικοινωνείτε με σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις, μέσω mail στο christostsiftsis@gmail.com ή με εσωτερική αλληλογραφία στο facebook.

Καλή αρχή!

3 σχόλια:

  1. Καλή αρχή! Χεχε! Και μιας και κανω το πρώτο σχόλιο, ρίξε μια ματιά και εδώ: trobadouros.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Chris μου! Θα σε παρακολουθώ, γιατί είμαι σίγουρη ότι με το χιούμορ που διαθέτεις, αλλά και το μεράκι σου για όλα αυτά τα... καλλιτεχνικά δρώμενα, θα κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή